Ditt meddelande har skickats och vi kommer besvara din förfrågan så snart som möjligt.

Lönsamt Ledarskap

”Inspirerande & motiverande dagar”
”Att träffa kollegor från flera ställen i landet känns jätteviktigt. Dessa dagar är bra socialt!”

Syfte

Utbildningen i Lönsamt ledarskap ska höja kunskapsnivån inom hur man på olika sätt kan jobba med lönsamheten samt hur ledarskapet påverkar hur företagets utveckling påverkas över tid

Vi ger deltagarna en bra förståelse för affärsmannaskap, hur man skapar sunda och lönsamma affärer över tid samt hur de själva är och kan utvecklas som ledare

Vi ger även deltagarna en ökad förståelse runt ansvaret för att motivera medarbetarna och avslutar med ett tillfälle fokuserat på butiken och hur man kan jobba med den.

Upplägg:

• Kursen omfattar 4 tillfällen.
  • Ca 10 deltagare per kurs.
  • Utbildningen hålls i Stockholm eftersom det är lätt att resa in oavsett var man har sin verksamhet i landet.
  • Vid sista tillfället görs ett besök i en referensbutik.

Moduler:

Kursen är uppdelad i olika moduler enligt följande:

1. 8-9 september Affärsmannaskap & Ledarskap
  2. 9-10 november Mål & Motivation – Affären i Fokus
  3. Omvärld & Trender, Butiksekonomi
  4. Butiken i centrum, Referensbesök

Alla tillfällen startar kl. 13 och slutar kl. 12.00 påföljande dag.

Vill du anmäla dig eller ha mer information?

Pris: 5 000  kronor inklusive resa, hotell och middag på kvällen. Priset gäller för alla 4 tillfällen.

Den låga kursavgiften beror på att denna utbildning får bidrag från stiftelsen Boken i Sverige.

Kontakta: annika@bokhandelsskolan.se

eller via: Kontakta oss